Femte och sista praodagen! :)

När jag kom så tvättade jag vattenskolarna och böt vatten, sedan sopade vi golvet, sedan var det ju fikapaus och då hade Ola köpt Wienerbröd med någon sylt i. Det var jättegot! :) Sedan när kunderna hade kommit så skulle jag göra rent en bur som var tom men de väntade på kaniner eller marsvin som skulle vara där i veckan så jag gjorde rent den. Sedan frontade jag lite katt och hund mat. Sedan gav jag syshorna mat och vatten! De var så äckliga! :P
Sedan packade jag upp spån, hö och halm! :) Sedan sopade jag efter mig och sedan var det lunch. Åt sushibufé, det var allt möjligt från fiskfilé med jordnötsås till sushiullar! När jag kom tillbaka så skulle jag sortera hundkoppel. Sedan matade jag fiskarna och till slut så fixade jag hundöron. Asså det är som gnagargodis för hundarna! Sedan var den dagen slut!
Jag fick ingenting! Inga pengar eller någonting, så dåligt! Jag kommer ALDRIG prao där mer. Men visst jag slarvade ju lite här och där men någon hundralapp kunde man väll ha fått?! De sa inte ens tack för hjälpen...bara trevlig helg och hejdå! De kanske tror fortfarande att jag ska praoa nästa vecka ändå men det är ju sportlov och vi får inte praoa mer än vecka! Kanske skulle ha fått pengar efter den andra veckan, men vi sa tydligt och klart att jag skulle bara praoa där en vecka. De vill helst att man ska praoa där två veckor av någon konstig anledning! Jaja...jag...kan absolut inte tänka mig att jobba där! Man går och längtar tills man slutar. Är det det man ska göra på prao?! Det ska ju vara roligt att proa inte tråkigt! Det var så tråkigt där...enligt mig. Men ibland var det kul, men mest tråkigt! Jaja, nu är det iallafall helg och det ska bli så skönt och roligt! :) Det är ju tävling imorgon! Sedan är det sportlov! :D Idag ska jag rida igen istället för en annan tjej, ska äta tacos och så innan! Oj! :P Långt inlägg och det märker jag nu! :P Men jaja! :) Hej då! Vi hörs efter ridningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0