Fetisdagen och den andra praodagen!

Hej allihopa! Nu sitter jag här och softar och sorterar album på Iphoto! Jag lägger över en massa bilder från fb för min dator gick ju sönder på höstterminen och jag behövde ju lämna in den, men nu kom på att jag kunde göra album på Iphoto (ett bildprogram där man samlar alla bilder på mac!) och ta massa bilder från fb! :) Men jaja! Idag är det ju fetisdagen! Jag hade ju som vanligt prao. Först fick jag göra rent vattenkopparna och sopa hela butiken, sedan gick vi till köket och åt semlor eftersom det är semlisdagen! :) Det var gott! :) Sedan fick jag göra rent hamsterburarna och sedan åt jag lunch! Tog Hamburgare med pommes och cola idag! :) Sedan när jag kom tillbaka från lunchen så skulle jag fylla på Akvariumen med vatten som personalen redan hade gjort rent eftersom det var fler som behövdes att göra rent och så skulle jag ta en handuk och torka av fläckar och sånt på glaset. Sedan fixade jag och en om jobbade där med lite varor och till slut så frontade jag!
En ganska kort dag idag eftrersom jag behövde sluta tio över tre för jag gick och kollade när 840 skulle gå efter lunchen innan jag skulle börja igen och den går så sällan och en skulle komma tjugo över tre och en tio i fyra. Skulle typ inte ha hunnit att rida om jag tog tio i fyra bussen då! Eller jo! Men jaja! :P Nu fick det bli såhär! Måste ju faktist äta och så! :) Sedan tar det ca tjugo min från mig till stallet så det var nog bra att jag tog tjugo över bussen! Men jaja! Nu ska jag snart äta och sedan rida! Idag ska vi hoppa och jag ska ha Oliv igen! Men vi hörs ju efter det! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0