Fjärde praodagen! :)

Nu har jag kommit hem fråm prao! Det var jättekul idag och dagen gick jättesnabbt!
Först tvättade jag ju vattenskålarna och fyllde på med nytt vatten! :) Sedan sopade vi ju butiken, efter det gick vi som vanligt in till personalrummt och fikade. Men idag fanns det inga semlor kvar sedan i förrgår så jag drack bara saft! Sedan var det ut och jobba igen, det är alltid två personer som går ut först för att ta hand om kunderna, de kommer ju vid tio så då är det alltid kunder i butiken när man är tillbaka! Sedan gjorde jag rent fågelburar tills det blev lunch, tog korv med mos idag! Sedan behövdes det mer kattmat så jag frontade och fixade det med Malin (en som jobbar där) när jag kom tillbaka. Sedan gick jag och matade fiskarna och frontade fiskmaten m.m, efter det så packade jag och Ola (en annan som jobbar där) upp varor, vek ihop kartoner och slängde de! :) Och så prismärkte jag varorna som jag packade upp och hängde/la de på rätt plats! :) De var inga Akvarium som behövdes göra rent idag...eller jo men de var de som var längst upp och dit skulle jag typ inte nå. Även om jag hade pall! :P Så ja...Ola fick göra det! :P




Det var bland annat gula kanariefåglar och Zebrafinkar som jag gjorde rent till! :) Den första bilden är det kanariefåglar på och den andra en Zebrafink! :) Sedan gjorde jag rent till undulatter och så! Men ja...det var typ allt! Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0