Förkyld! :(

Tjingeling allihopa! Idag är jag som  jag trodde förkyld. Men jag är i skolan ändå, har inte ont i huvudet eller så! :) Men ska typ åka hem efter lunch! Men det var nog för att jag tävlade igår men skulle ändå typ ha blivit det ändå så det var inte därför jag blev sjuk! Men ja! Jag ska åka hem efter lunch för jag kommer inte orka hemkunkspen. Men ja! Sofia kan inte följa med mig på ridningen för hon har fortfarande gelehjärtan kvar att sälja. Det är ju alla hjärtans dag i morgon och då är det verkligen sista dagen man ska ha sålt alla så hon kan inte följa med mig på ridningen den här veckan heller! Men nästa vecka har vi bestämt! Då ska hon följa med mig på ridningen och då är det ju hoppning! Kommer få hoppa två ggr för jag ska rida istället för en annan tjej två fredagar. Vecka 8 och vecka 9 och då är det ju förberedande och sedan hoppning! :) Så kul! :) Men ja...idag har jag ju prov så måste plugga. Sedan är det lunch och sedan ska jag åka hem. Måste söka på bussar för jag vill hinna med 821:an för det är så jobbigt att byta i Nacka Forum och nu när jag är förkyld också...
Men ja! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0