Haha!

Vad skev jag egentligen där nere?! Haha! :P Jag blev väll arg för att jag fick ompvov igen...men nu har det släppt!
Är verkligen inte arg länge! Självklart kommer jag inte blogga lika mycket för det, men jag kommer blogga lite iallafall! ;) Men vet inte om jag ska lägga ut bilderna, äh jag får väll ta och göra det, så ni blir nöjda?! ;) Sedan har jag ju faktist gjort klart träningsläran och pluggat på det jag hade fel på! Gjorde det innan blockflöjten. Ska ha omprovet nästa Mondag och idrottsprovet på Fredag! :) Så nu har man det gjort, det ända som fattas är glosorna på engelskan, så ska ta och göra det nu! Bye!



Längtar så mycket till tävlingen! :) Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0