Hemma! :)

Nu har jag kommit hem och sitter och äter en munk! Hehe...är typ sockerberoende som ni kanske märker! :P
Det var jättefult på 401:an och även på 413 som jag åkte idag! Jobbigt! :P
När jag kom hem så gick jag ut till kaninerna och fixade deras vattenflakor, gjorde även egna hållare till transportburarnas vattenflaskor för det har hänt att de har åkt ut och det är ganska jobbigt för då måste man hålla på och fixa de också innan man åker till tävlingen. Så ja! :) Sedan tog jag ut Theodor och han var duktig som vanligt, nu ska han nog få vila tills tävlingen som blir av! :D Frida kunde tävla ändå för hon var typ bättre! :D Om ni undrar varför jag hoppar med Theodor nästan varenda dag så är det för att jag inte har någonting annat att göra förutom ridningen på Tisdagar och blockflöjten på Mondagar! Sitter ju ändå så mycket vi datan så det är skönt att bara ta ut Theodor och hoppa med honom i den friska luften! :P
Nu ska jag plugga jättemycket på idrottsprovet för det är ju prov imorgon...är inte så taggad, är mest nervös! :P Men det kommer nog förhoppningsvis gå bra...
Så ja! :) Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0