Hemma från Sickla! :)

Tjingeling allihopa! Nu har vi kommit hem från Sickla! :) Jag hittade inga snygga ridbyxor och inte heller någon hjälm som passade bra på The Horse. Det fanns fina där men ja...de passade helt enkelt inte! Sedan glömde jag bort de där sulorna men dekanske inte ens fanns där. Jag få ta och beställa allt det är på hööks på internet sedan! :) Men jag fick ett spö! :P Det blev ett lila, hehe kanske lite barnsligt men det var liksom bra och hålla i och inte heller så tungt som mitt andra faktist är. Det är mest det jag ville ha ett nytt spö för ja mitt är så tungt. Men jag ska testa de båda nya!  Hehe... :P Men sedan kommer jag ju använda mitt som jag fick idag mest...eller ja kommer nog varva. Ajja!
Sedan fick jag en bok! Linn Hallberg ha typ börjat på en ny serie och det är hon som har skrivit Klara böckerna och jag älskar ju de! Det var en annan hästbok som jag fick och den heter Vem är du Johanna? Så jag köpte den :) Somsagt, börja på en ny serie! ;) Men jag har visst kvar en Klara bok som jag inte hade läst så jag ska läsa den innan! :) Men ja! Sedan fick jag strumpor, tröja och en jacka. Även trosor! Hehe! :P
Sedan skulle vi handla på Willys men jag och Sarah var inne på Sony Center och först fotade vi med två systemkameror som var jättebra! :P Sedan såg jag att de visade Harry Potter på några tv som de sålde så jag fasnade där! :P Hehe...nej men jag är typ helt galen i Harry Potter! Vet inte varför! :P Men jag kollade ju på en film på planet påväg till Florida och då fasnade jag för filmen och honom där! Så det var därför jag gillar honom nu! :P


<3333333333333333333333 :P

Nyss var jag ute och hämtade transportburarnas vattenflaskor för om jag tar ut de till transportburarna med vatten så kommer ju de frysa under natten. Så jag har tagit in de nu och sedan får jag ta ut de i morgon igen innan vi ska åka! :) Får gå upp lite tidiagre då men jaja!


Den boken köpte jag, hej då! :) Det kanske kommer ett till inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0