Jag är med och tävlar om en Canon EOS 600 D!

Jag ska skriva om när jag och min familj åkte med några vi känner med till Florida! Jag kommer sakna/saknar resan jättemycket och jag önkade att jag kunde spola tillbaka tiden så vi var på Arlanda igen och skulle resa! Det var verkligen en häftig och jätterolig resa som jag alltid kommer att minnas!

Först åkte vi till Arlanda med bil. Där träffade vi den andra familjen som vi skulle åka med. Vi checkade in och så skulle vi åka iväg!

Resan skulle ta 8 timmar så jag lutade mig tillbaka och tog kort på ett norrsken jag såg utanför fönstret.


Kan ni se norrskenet? Tog en zoombild också! Här kommer den!



Sedan böt vi plan i chicago.

När vi var famme så checkade vi in på ett stort hotell. Kommer inte ihåg vad det heter! :(



Solnedgång vi havet.

Vi skulle åka till Universal studios i Orlando. Medans vi väntade på bussen så knäppte jag någora foton med min usla digitalkamera Olympus -715! Men fick rätt fina bilder iallafall!




Sedan kom bussen och vi skulle iväg till Universal studios!




Hogwarts.

Sedan badade vi med Delfiner och besökte en liten by! Det var jättekul att bada med delfinerna! Här kommer några bilder!















Vi solade och badade vid havet!


Vi åt middag på restauranger och en gång tog jag en laimkaka som efterätt!

Sedan åkte vi hem till Sverige igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0