Kommit hem!

Nu har jag komit hem. Tog ju bussen hem tidigare för jag skippade ju hemkunskapen. Nu har jag fått feber och är hängig så ska nog vara hemma imorgon ändå! :( Men jag ska rida! :P Japp det ska jag, det kanske låter lite konstigt men man klarar ju sig på en alvedon en timme! :) Så jag kommre att orka rida! Men nu ska jag inte göra så mycket mer...ska mest sitta vid datorn och vila. Omprovet  gick bra idag på kemin, kommer typ bara ha två fel och man får omprov om man har tre och mer. Så jag kommer klara det! Men det här kommer aldrig hända mer...att jag får ompov! Men ja! Nu ska jag göra lite annat...hej då! :)



Haha ful! XD Men tog bara någon bild! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0