Längtar till helgen!

Är så sugen på kladdkaka, det vattnar sig i munnen...! :P Jag vet jag är bakverksberoende och godis och sockerberoende. Får vänta med det för vi ska äta Oxfilé med vitlökspotatis och bearniessås på Lördag! Sedan ska vi äta Cream brulé till efterätt på Lördag asså! Det ska bli så himla gott! :D Längtar så mycket till helgen!

Nu tittar jag på Sveriges värsta bilförare! :) Startilstorna har kommit upp och jag ska starta som 5 med Polly på lätten och 15 med Theodor. Sedan ska jag starta 24 på lätt ny med Candy och Först med Piggelin på mini och sist med Fluff!
Nu kan jag typ allt på provet så jag behöver inte plugga mer på det!
Men ja...nu ska jag fortsätta titta! :)


Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0