Lödag! :)

Nu är det helg på riktigt! Så skönt! :) Idag ska vi åka och äta på MacDonald´s och sedan ska vi åka till djuraffären för att köpa:



Halm


Spån


Och pellets! :)


Så det ska vi göra! :) När vi kommer hem så ska vi göra rent till kaninerna och sedan ska jag skotta på våran lilla hoppplätt så att vi kan hoppa ordentligt där utan en massa snö! :) Nästa Söndag är det ju tävling och jag har inte tränat på krok så jag måste träna på det! Har bara tränat på rak! :P Jag ska fota och filma så det kommer nog upp ännu en till film! ;) Och sedan kommer det nog upp en film på Sabina på Sarahs kanal, men ja! Vi får se! Sedan får det nog verkligen räcka till tävlingen! ;)
Men sedan ska vi handla godis och lövbiff. För vi ska äta lövbiff med pommes och sedan kolla på Melodifestivalen! :) Det är så himla bra att det ska börja igen! :D Men ja...nu ska jag gå ut och hämta vattenflaskorna...de har säkert blivit isbitar igen! :P Asså de är verkligen som det så man kan inte byta vatten direkt utan man måste vänta några timmar så  de har smält lite sedan får man byta vattnet! :P
Men ja, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0