Lunchrast!

Tjing på er! Nu har vi lunchrast! Jag och Sofia sitter och bloggar och Sofia gör även en header till sin blogg, eller iallafall börjat på den! :) Vi har haft Idrott, Svenska, So och No. Det har varit kul! :) På Svenskan läste och jag har kommit jättelångt, men Klara böckerna är väldigt enkla men jag läser de ändå för de är så himla bra! Sedan jobbade vi med våra gramatikhäften vi fått som vi ska jobba med fem veckor framföver, om man är klar med det kommer man ju få nya. På Son jobbade vi ju med religionerna och jag var tvungen att göra om min såndär religiontabell för jag ville göra den bättre! På Non fortsatte vi på våra rittningar. Vi ska bygga typ hus...svårt att förklara! :P 
Nu har vi bara Matte och sedan Musik kvar! :) Men ja...juste, hunden som skulle komma och bsöka oss för att vi skulle börja ta hand om den kom inte. Eller vi ska rättare sagt inte ta hand om den för hon som tog hand om den innnan tog tillbaka det precis i sista minuten. Så han skicka ett sms och sa det! Åhå! Dumma, dumma! Jag ville ju gå ut med den idag efter skolan och allting! Jaja...bara hoppas på att det är någon som ringer! Någon måste det, hon med den Amerikanska Cockerspanieln har inte hört av sig fortfarande, konstigt att man mejlar och sedan inte mejlar tillbaka igen! Jaja! V får vänta och se, nu har jag iallafall en hund jag kan gå ut med: Seldis! :) Hon är så söt, men nu ska jag göra lite annat. Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0