Mår bättre! :)

Tjingeling allihopa! Nu mår jag bättre! :) Bra vah?! :) Har ingen feber heller och förkylningen böjar lossna så jag kommer gå till skolan i morgon! :) Just nu gör jag inte så mycket. Evelina, Sarahs kompis ska sova över idag. Ska nog byta header, eller vad säger ni?! Kommer byta till helgen! Det gäller bara att komma på idéer! :)

Det blev inga chokladbollar idag! :P Orkade inte baka några och nu är det ju kväll så nu kan man direkt inte baka! :P Vi behöver också köpa smör. Men ska göra i veckan i allafall! Eller juste! Jag kan ju fråga om Sofia och jag kan göra det när jag följer med henne hem på Ondag, för jag vill och kommar orka det!  Sedan ska vi baka rulltårta också! Så ja! :)

Juste! Det är en från saltsjö-boo som har mejlat och vill att vi ska ta hand om hennes hund några dagar i veckan. Eller rättare sagt Mondag-Fredag! :)  Det är en Cavalier King Charles Spaniel! Lite roligt för det är några som vi känner som har en sådan hund! :P Men ja! :) hej då!



Det är en sådan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0