Min kära lilla dator...

Är nu full igen, det är nog därför den har varit trög på den senaste tiden! Så nu ska jag sitta och ta bort alla filmer igen från Photo Booth, det är ju enkelt om ni inte trodde det. Det är bara att klicka på markera allt och sdan ta bort!

Jag har nyss kommit hem, eller ja för kanske en timme sedan! Då gick jag och handla några saker som jag skulle göra så ingen träning idag fö kaninerna heller...äh tror inte de bryr sig, de gillar nog att de får vila nu! Nu har de inte hoppat på tre dagar, men det gör ju somsagt ingenting! Men ska verkligen försöka imorgon! :)
Juste...på musiken så fick vi reda på att vi ska ha prov på det innan prao veckorna så ja, man får bara bita ihop och plugga...känner mig ganska säker på Idrottsprovet nu så jag får väll plugga på det! Men jaja...nu ska jag nog ta och avsluta hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0