Minnen <3 :P

Hej allihopa, kollade på min gamla blogg. Tänker inte säga vad den heter för den är så pinsam! :P Men ja...här kommer lite bilder från 2009 som var ute på min gamla blogg, dåra! Minnen <3

















Var nog bra på att fota där! Var typ 12 år där! :P Hehe...


Jossan! :P


Jag! :P Bjuder lite...ni får tycka vad ni vill men bryr mig inte!


Mickan, Lisa ogc Marre! Haha gamla bilder! :P


Nå, Tindra, bäbi! :P Jag hade precis fått henne där... :P Gumman, saknar dig!


Verkligen fin måste jag erkänaa! Har en väldigt dålig kamera nu, till och med fotona som jag fotade för typ fyra år sedan med den kameran är bättre! Nej, kan inte gå med den här dåliga kameran. Men ska ju få en ny i Mars! :D

Gamla klassen framför bussen, saknar tiderna! <3


Det var allt! Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0