Mycket snö! :)

Hej allihopa! Nu har vi lunch rast, Sofia läser och jag skriver ju på bloggen! :D Det är jättemycket snö ute! :D Vet ni?! En kompis till mig ska börja med kanihoppning igen! :D  Och om inte Frida, Sofia eller Johanna kan så kan jag ju tävla med Natalie eller så kan Johanna en tävling...ah, ni fattar nog! :P Är så glad! :)
Vi har haft, Sv/En matte, mentorstid och bild! Nu väntar jag på att Son ska börja. Den börjar iallafall om två minuter! Men idag bråkade jag och Sofia igen...hehe. Vi bråkade på lunchen för jag ville så gärna att hon skulle följa med mig på ridningen eftersom hon inte kunde förra veckan heller och så blev det bråk och hon stack och jag hann inte äta upp pannkakorna som var så goda för jag följde ju efter henne. Sofia gick ju ute och läste och då följde jag efter och när jag skulle gå nerför en backa så halkade jag och hamnade på svanskotan! :P Aj! Sedan gick jag till matsalen igen för att ta en macka eftersom jag var en aning hngrig fortfarande. Men nu är vi vänner igen och nu börjar letionen bye!


Jag och Zidd! men nu börjar vi...hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0