Nä nu j*vlar...

Bilderna får vänta ett bra tag, jag ska inte hålla på med youtube på länge. Jag ska plugga, plugga, plugga! Jag ska läsa No och träna på frågerna, jag ska göra klart sammanfattningen om träningsläran och så har vi fått ett engelska papper med ord som vi ska kunna imorgon. Nu j*vlar ska jag bara, plugga, plugga och plugga! Jag ska aldrig mer få omprov i något ämne mer! Jag vill inte! Det ska fan inte hända mer! Förlåt...men jag är bara så j*vla arg på mig själv! Engelskan har jag också typ F i...nu får nästan bloggen stå här ett tag för jag ska lägga ner all tid på plugget! Jag måste, jag ska, jag vill! Bilderna får vänta, headern absolut vänta! Jag ska bara plugga! Det här får aldrig mer hända, och vem vet? Kanske jag får högre betyg också! Men nä, nu j*vlar!

Förlåt hörni, att jag tog ut det här på er...men jag bli bara så arg! Nu måste jag skärpa mig f*rhellvete!
Nu ska jag plugga, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0