Ont i halsen :(

Hej allihopa. Ja som rubriken lyder har jag ont i halsen. Eller ja, det gör typ ont i halsen när jag sväljer! :( Kommer kanske inte kunna tävla...skoja! Såklart jag kommer tävla! Inget stoppar mig! Nepp det kan man verkligen säga! Om jag vekligen var jätteförkyld, hade ont i halsen och feber så skulle jag inte ha tävlat. Men jag kommer tävla såklart! Har typ blivit lite smittad från Sarah men jag tog en influensa spruta så jag kommer typ inte bli sjuk! Har iallafall inte blivit det på länge! Inte på hela hösten och inte nu på vårterminen! Det kommer typ inte bli så kallt imorgon heller, kanske minus 3-6 grader! Skönt! :) Men ja...nog om det! :P Men just nu sitter jag och äter Cream Brulé och väntar på att Melodifestivalen ska börja! Får vänta ganska länge för den börja om en timme! :P Men ja! :) Nu ska jag faktist göra en film för jag har så många videos när Theodor hoppar innan snön kom och när han hoppar i snön så jag ska göra en film nu! :) Hej då! :)

'
Tog en bild på Sabina den här gången! :) Ja, alla kaniner ska ju med! Det kommer vara tomt imorgon i kaninboden när vi åker! Längtar verkligen!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0