Sickla snart!

Tjingeling allihopa! Snart ska vi åka till Sickla! Men först måste jag ju fixa kaninernas vatenflaskor och ge de pellets och hö! :) Sedan ska vi ta bussen till Sickla! :) Ni kanske tycker vi åker till Sickla lite ofta men dne här gången behöver vi faktist. Jag måste ha nya ridkläder och en jacka. Jag kan inte gå i den här fula Jaff ridhjälmen hela tiden. Måste ha en ny! Har haft den där sen jag började rida, den passar fortfarande men den är ändå fruktansvärt ful. Sedan måste jag ha nya sommarridbyxor, mina är försmå och ett ridspö. Dock fick jag ett av mamma igår men det var en försenad julklapp! Men Sarah fick det istället för jag ville ha ett annat! :P Nej men hon ville ha det också. Sedan ska jag kanske få nya vinterridskor och såna här sulor så att det inte blir kallt om fötterna på vintern.
Så det ska vi köpa! Sedan ska vi ju också på sushirestaurangen! :) Jag kommer gå in och titta på Akademibokhandeln som ligger precis bredvid när jag väntar på min sushi en kortis och kolla om det har kommit nya Klara böcker. Vi har ju fått två i julklapp men har läst ut den ena och sedan håller jag på och läser ut den andra så vill ha en till! :) De är så himla bra!  Men ja...nu kan ni få lite biler på det vi ska köpa! :P












Jag hittade inga bilder på snygga vinterridstövlar, men ja! :) Sedan ska vi åka hem och äta oxfilé med vitlökspotatis och bea! Det ska bli så himla gott! Sedan åkte vi aldrig igår igen för att köpa läsk, godis och chips och det måste vi göra! Sedan ska vi kolla på melodifestivalen! :)



Cream brulé som efterätt! :)



Men nu måste jag gå ut till kanienrna, vi ska åka om en halvtimme! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0