Skönt med lov! :D

Det är så skönt med lov! Vi ska ju somsagt inte göra ngt spec. Vi ska åka till Ikea i veckan och så! :) Sedan ska jag ju rida som vanligt på Tisdag och sedan på Fredag också eftersom jag ska rida istället för en annan tjej igen! :) Har inga läxor och det är så  skönt! Just nu håller jag på och gör en film om Theodor. Loreens nya låt Euphoria har ju kommit ut, den kom ut igår på Youtube så jag laddade ner den och nu har jag skickat låten till min mail. Asså min skolmai, man kan det, så nu har jag den på min mac! :) Jag ska göra en jättebra film med många effekter om Theodor! :) Så det liksom passar med låten och det blir bra! :) Euphoria är så himla bra! :) Men ja...idag har jag inte gjort så mkt, har bara tränat Theodor, köpt hö och pellets på djuraffären i Högdalen, Vi åker alltid dit! :) Den är så himla bra! :) Köpte en till rengöringsspade där också! :) Sedan gjorde vi ju rent till kaninerna och ja inte så mkt mer! :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig så ska nog ta och avlsuta nu! :) Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0