Snart läggadags! :P

Snart är det läggdags, har nt orkat plugga...men imorgon måste jag faktist ta och göra det! Vill ju få  bra på det där provet! Asså idrottsprovet. Nu tittar jag på lite filmer när jag rider Globus! :P  Jag längtar tills på Tisdag för då ska jag vara ledig, elr jag ska till tandläkaren men jag fick en liten bonusdag där! ;) Jag och mamma ska åka till stan och lämna in min gamla mobil och äta lunch där, sedan ska vi bara vara hemma och jag ska iväg och rida sedan på kvällen! Längtar dit så mkt...
Hoppas jag blir godkänd på provet nu, kmr kanske ha ett eller två fel. Men måste man ha alla rätt eller?!...det känns som om jag kommer få omprov igen...jaja! Skit i det...nu ska jag nog gå och lägga mig snart även fast vi inte ska göra något speciellt imorgon, längtar så mycket till sportlovet det är typ om två och en halv vecka....får stå ut! Nästa helg är det tävling! :D Jaja...hej då! :)



Hur mycket ska det egentligen snöa?! Visserligen är jag ju jättglad för det, men ska det aldrig sluta snöa? Det kommer typ snöa hela nattten i natt också! :P Det snöade hela natten igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0