So

Tjingeling allihopa! Nu är jag i skolan och vi har So och innan Son hade vi Idrott och Svenska. Jag sitter i det lilla rummet och jag har ingenting att göra för jag är klar med min uppats om alla religioner så jag vet inte vad jag ska göra. Egentligen ska man disskutera vad som händer efter döden osv men jag har ingen och diskutera med! :P Haha sackars mig! :P Nej jag skoja, men jag sitter här och softar och bloggar istället! ;) Men ja...kanske ska ta och titta igenom ännu en gång eller jag ska nog plugga på idrottsgrejen! Vill ju få så bra betyg som möjligt på det när vi har prov! Så det ska jag ta och göra nu! :)


Vi hörs väll som vanligt efter lunch? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0