Tandläkaren

Hej allihop! Nu har jag kommit hem från tandläkaren! Jag är ju ledig från skolan idag! Skönt! :) Jag kunde ju åka tillbaka men det skulle bli jobbigt! Men ja! :) Jag var tvungen att dra ut en tand hos tandläkaren för annars skulle jag typ få en inflammation i tanden. Eftersom jag har hjärtfel så har jag svagare tänder och får lätt hål men nu hade jag inte några hål förutom den tanden de drog ut. Det var lite roligt för jag fick syrgasmask och då blev jag lite groggy så jag var helt avslapnad och kände ingenting, var typ helt borta! :P Men jag tänkte mest på Theodor och på tävlingen. Föresten, nu är Frida sjuk också så jag kanske inte kan tävla den här helgen heller! Vad är det här?!
Vi lämnade in min mobil efter det för min gamla är ju sönder, och sedan åt vi på en kines restaurang! Mums! :) Jag tog kykling med sötsur sås.
Nu ska jag bra ta det lugnt, det är fortfarande avslapnat i munnen och det känns jättekonstigt! Men det går väll över snart? Det gör lite ont och så och det kanske betyder att det går bort snart. Jaja.
Vi ska snart boka tid till Fluff för vi ska kastrera hinom. Candy och Fluff måste ju bo ihop när Polly ska få ungar för då kan Candy och Polly inte bo tillsmmans längre, sedan ska ju jag behållla en unge från Polly och så får de vara tillsammans istället! Sedan räcker det med kaniner! ;)
Nu ska jag snart äta min semla som vi köpte också, så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0