Tävling snart! :D

Tjingeling allihopa! Nu ligger jag här i soffan och längtar till tävlingen och kollar på Almost Famous (den där filmen om det där bandet) på Youtube. Vi ska kolla på filmen Sommaren med Göran snart och sedan ska jag sova och i morgon är det tävling! :D Transportburarna är fixade, deras vattenflaskor står inne och är klara de med, videokameran, mobilen (som jag måste ha för att ringa pappa sedan när han ska komma och hämta mig) är nerpackad och plånbocken! :) Natalie har gjort jätteifna tävlingsböcker till mig så hon ska få 20 kr! :) Matsäcken är också nerpackad, det blev som vanligt pastasallad! Vägbeskrivningen är också utskriven och klar! :)
Så det är bara att åka i morgon, tävlingsbökerna och koppellådan är ju ute i kaninboden så de kan jag bara ta med när vi ska åka! :) Kommer gå upp typ kvart i åtta, så jag kommer vara där typ halv nio! :) Men ja! :) Längtar så mycket! Kommer kanske göra ett tidsinsställt inlägg! :) Så håll utkik, annars bloggar jag ju när jag jag kommer hem!


Klumpduns på kaninläget förra sommaren! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0