Tävlingen avklarad!

Idag var jag ju och tävlade. Det gick inte så värst bra för mig.

Piggelin: Piggelin tävlade ju mini hon gick på 0+0 fel och kom som jag trodde på första plats! :D Hon kommer typ vinna varenda krok mini tävling hehe! :P
Fluff: Fluff tävlade också mini och gick på 3+0 fel. Han gick jättefint på finalen. :)
Candy: Candy gick fint men hon fick 3+3 fel tror jag det var. :P
Theodor: Theodor var väldigt frammåt men han fick tyvärr hela fyra fel gubben! :P Men banan var maxad, så det var svårt. Längtar inte så mycket tills han kommer upp till medel! :P Han har ju bara en pinne kvar! :P
Polly: Gick på 5 fel i grundomgången och kom inte till final! :P Men annars gick det bättre än vad jag hade förväntat mig, hon kände väll igen sig där. Det är nog lite nytt fortfarande hemma hos mig och hon måste lära känna mig och det nya hemmet! :) Men hon var inte så virig, men lite många fel fick hon allt. Det gick inte så bra för både mig, Sarah och Frida. Jag vet inte varför, men det var rätt svåra banor idag!
Frida blev utesluten p.g.a tiden när hon skulle tävla msv med Maja och Sabina blev också det såklart i lätt ny! :P Men Agnes var rätt duktig, men hon kom inte heller till final! :P

Tänkte ta med mig min digitalkamera och filma alla kaniner sådär men jag visste inte var den var och hann inte leta! Måste ju somsagt inte filma på varenda tävling...men ja! :) Jag var ju som jag hade trott förkyld idag, jag var hängig på tävlingen och hade typ lite feber. Men jag tävlade ändå! Man kunde ju inte smitta för man var ju ute! Men lite jobbigt var det, hoppas det går över snart! :)



Idag måste jag plugga till No provet som jag har imorgon. Sedan ska jag typ öva lite på min och Sofias redovisning om vår påhitade religion. Men det ända jag behöver är att typ skriva ner mina punkter på ett papper och öve lite på de. Så det ska jag göra! Men asså varför ska jag alltid skriva så långa inlägg?! Det måste bli en bättring på det! :P Så ja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0