Resultaten!

Det var ju tävling i Smedby idag! :) Nu kommer resultaten! :)

Piggelin: Piggelin gick på 0+1 och kom 3/3, jättekonstigt tyckte jag för hon gick ju snabbare än alla andra kaniner! :P
Theodor gick på 3 fel och kom inte till final! Vad är det med dig gubben?! Jag har inte tränat honom sedan förra tävlingen och ändå så slarvade han, han har ju tröttnat på lätten! :P
Candy: Gick på 3 fel hon med och kom inte heller till final.
Polly: Gick på 2 fel och kom inte med till final hon heller! Så det gick inte så bra för mig idag. Eller ja, kaninerna gick ju fint på banan men jag blev inte placerad! Men det blir man ju inte varje gång heller! :) Sabina blev utesluten men Agnes gick jättefint och kom till final! Hon kom på plats 10 av 26! :) Det är ganska bra tycker jag! :) Men ja...nu ska jag ladda upp vdeosarna på youtube och sedan ska vi äta och sedan ska jag och Sarah åka och handla godis som vi alltid gör! :) Sedan börjar Melodifestivalen! :) Men jaja! Hej då! :)


Theodor som hoppar i sommras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0