Tjing, tjing!

TJingeling!
Nu är det äntligen snart helg! Det är bara lunchrasten och No kvar. Det ska bli väldigt skönt att ha helg.
Först började vi med Engelska, där skulle vi fortsätta med våra påhittade religioner och jag och Sofia har ju hittat på en snöreligion! :P Sedan var det ju Irottsprovet och det gick bra! :) Kommer ju somsagt kanske få D eller C! :P Sedan hade vi Samhällskunskap på Son och då fick vi skriva upp lagord och så disskuterade vi om det. Sedan hade vi lunch och sedan har vi ju lunchraat nu!
När jag kommer hem så måste jag ta ut och hoppa Polly, kommer inte inte ihåg om jag har tränat med Polly än. Måste ju verkligen träna på hur jag ska styra henne i krok. Eller jag kanske har det? Jag har nog det...i vilket fall som helst så ska jag ta ut henne så hon får träna krok! Nu blev det lite långt där...så ja, hej då!


När jag kommer hem så ska jag fota istappar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0