Tjingeling!

Nu har vi ju lunchrast och jag och Sofia sitter inte i det lilla rummet utan vid skåpen. Ibland brukar de andra tjejerna vilja titta på film och då tar det det lilla rummet. Men ja! :)
Vi har ju haft Idrott, Svenska, So, nu har vi lunch och sedan har vi Matte och Musik. På Idrotten hade vi Beep test men jag gjorde det inte, jag kom försent en hel kvart. Jag satt typ bara ner för jag ville helt enkelt inte göra Beep testet. Ibland har vi dubbelklasser så 8B och 8C hade Idrott samtidigt idag. :) Men det är inte så ofta. På Svenskan jobbade vi med våra gramatikhäften och på Son skulle man ju fortsätta på sina religioner men jag var ju klar med de! Sedan hade vi No och då frtsatte vi bygga på våra kartonghus och nu sitter jag här vi skåpen och bloggar med Sofia! Vi börjar tio i och klocka är halv så vi har ganska långt tid kvar tills vi börjar igen! :)

Ni fick en bild på Theodor! :) Men ja, nu ska jag göra lite annat så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0