Tjingeling allihopa!

Nu har vi luncrast! Vi har haft Idrott, Svenska och No. På Idrotten var det kramkull som upvärmning och då var det ju några som skulle kulla och om man blev tagen så skulle någon krama den som blev tagen för att bli fri. Jag var inte med eftersom jag är förkyyld. Det är ju både ansträngande och jag kan ju smita också. Sedan skulle vi göra pyramider, asså man skulle stå på varandra och det var kul! :) På Svenskan jobbade vi ju med våra gramatikhäften och på Non jobbade vi med våra hus och jag, Klara och Lovsia är nästan klara! Vi behöver bara göra ett fönster och tak och jag behöver bara sätta dit min tv. Nu ska jag förklara vad det är för hus vi gör. Man gör ju utav kartong och så har man fått visa rum som man ska göra och jag, Klara och Lovisa har fått vardagsrummet. Men jaja! Nu ska vi ha Matte men Johanna ska vicka och då ska vi få jobba med våra hus nu också! Hopaps vi blir klara då! Sedan ska vi ha Musik och sedan är skoldagen slut och då ska jag ju hämta Fluff! Men nu börjar jag få ont i armen av allt skrivande så får nog ta och avsluta nu! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0