Torsdag!

Tjingeling allihopa! Idag är det Torsdag! Idag händer det inget speciellt. Nu har vi haft Sv/En och vi väntar på att Matten ska börja men Peter är typ sjuk och ingen lärare har kommit, hoppas det blir sådär som det blev en gång innan ni vet! ;) Men jaja...när jag kommer hem så ska jag träna Theodor och Polly. Ska skotta och göra en rak bana istället eftersom det är rak nu på den här tävlingen. Ska även träna lite medel med Theodor! :) Hoppas det går bra! Sedan ska jag inte göra så mycket mer...har tänkt att baka kladdkaka, jag vet...jag är sockerberoende men jaja! Sedan ska jag kolla på Sveriges värsta bilförare och ja! Men nu börjar typ Matten snart, så måste sluta! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0