Tralalalala! :P

Hehe, skrev bara något! :P Nu har vi lunchrast och jag sitter här vid skåpen och bloggar som vanligt! Ja...jag vet att ni tycker det är väldigt tröttsamt att läsa att jag sitter vid skåpen och bloggar nästan varenda dag på luncrasten. Men då får ni önska inlägg om ni vill att jag ska skriva annat! Nej, jag har besämt mig! Nu får ni önska inlägg! ;) Var beredd på att inläggen inte kommer komma upp den här veckan då jag har ett prov imorgon och sedan har jag ju omprovet på kemin på Mondag...så jag måste plugga! Men önska på, desto fler, desto bättre! ;)
Det är Torsdag idag...den här dagen har gått fort! Den har var ganska rolig och det har gått bra idag! Vi har haft Sv/En, Matte, Bild och Lunch. Vi ska ha So efter rasten och jag vet inte vad jag ska göra...för jag är ju klar med min religionsak. Men jag ska sitta och softa med datorn! :P Hehe...nej det ska jag inte! Men jag får väll fråga Petri vad jag ska göra?! Och sedan är det målstuga och då ska jag plugga på kemin och idrottsprovet!
Det var allt! Hej då! :)

Ingen bild i idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0