Tränat Theodor! :)

Tjingeling allihopa! Som rubriken lyder så har jag nyss tränat Theodor! :) Han var jätteduktig! :) Jag flyttade hindrena till ett annat sälle där snön hade smält bort helt så där kunde jag träna! :) Han var verkligen vårglad! :) Han sprang igenom hela banan, självklart filmade jag som vanligt så det kommer upp filmer senare på min Youtube kanal! :) Kan länka till den för er som inte vet vad den heter! :) SuperSmothie Och sedan kan man ju faktist inte söka på SuperSmothie för då kommer det upp en massa videos om drycken på Youtube! :P Men jaja! :) Idag har vi också gjort rent till alla kaniner! :) Det blev jättebra! :) Sedan sopade vi och det blev jättefint, så nu trivs de nog alla där ute! :) Nu ska jag ta och avsluta, hej då! :)


Theodor som sitter i vårsolen idag! :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0