Tredje praodagen! :)

Tjingeling allihopa! Nu har jag kommit hem från Tyresö! :) När jag kom så bytte vi som vanligt vatten åt smådjuren och jag gjorde rent deras skålar. Sedan sopade vi hela butiken. Det gör vi varje morgon! :P
Efter det så gick vi till personalrummet och åt upp semlorna som fanns kvar! :) Sedan gav jag fiskarna mat och jag fick även göra rent tre st Akvarium och torka deras glas. Sedan var det lunch och jag åt Sushi idag! :) När jag kom tillbaka så skulle jag väga pellets och det skulle vara 1000 gr alltså 1 kg och lägga de i ellva st påsar. Sedan damsög jag upp lite skräp och fröblandningar från golvet för jag hade tappat lite igår men hann inte städa upp efter mig eftersom jag var tvungen att sluta tidigare igår, så jag gjorde det idag istället! Sedan var lunch och jag tog Sushi! :) Sedan sopade jag under Akvariumen och under diskhon där jag byter vatten till smådjuren. Det var en ganska kort dag idag, har säkert glömt något men dagen gick så fort idag så jag kommer helt enkelt inte ihåg vad det är som fattas isåfall! :P

Nu har startlistorna till tävlingen kommit upp! Jag ska starta först med Piggelin i mini! Sedan ska jag starta som nummer 11:a med Candy i lätt ny, 5 med Polly och 16 med Theodor! :) Fast de ska ju starta i lätt! :) Det var inte alls så många starter men det är ju för att inte Sandra Rudeberg (hon som har så många kaniner i klubben) är där. För startlistorna förminskas ganska mycket när hon är borta! :P  Så det är nästan lite bra att hon inte kommer på den här tävlingen heller! :P Då blir det ju inte en så lång dag och så får man slippa vänta så länge! :) Men det är ju klart, det är ju inte annars bara hon som har många kaniner om ni undrar! :P Men ja! Nu ska jag nog ta och avsluta! Hej då! 


Sushilax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0