Utvärdering-min digitalkemera!

Ska ju få en ny. Men skriver om den ändå ifall någon vill köpa en sådan! :)
Jag har en Olympus D-715 Rosa. Jag fick den Augusti 2011. Den är enkel, bra och också tålig. Den är inte så affancerad och "proffsig" med jättemånga funktioner. Den är rätt bra på att ta raketbilder. Den är ganska bra på att ta bilder i mörker. Den är inte en kamera som är bra på att ta kort när en kanin/häst/människa eller hund hoppar! Det blir jättesuddigt om man zoomar långt på filmning. Ja...den är ju dålig måste ni hålla med om?! Men den är jävligt bra på att ta porträttbilder. Då kan man ta i Macroläge och rikta den mot sig själv och ta! Man måste ha Macroläge när man ska fota blommmor också! Det är bra! Men ja! Nu vet ni varför jag vill ha en ny också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0