Utvärdering-min mobil

Jag har en W595 vit och röd. Man kan ha flera olika färger: Flower, vit och röd, rosa, sandy gold, svart och grå. Den gråa kan dock vara slutsåld! Jag tycker den är enkel och lättanvänd. Speciellt de som inte kan så mycket om mobiler! Jag kan mobiler men jag vill inte ha en klumpig Iphone som man inte kan stoppa ner i fickan. Ja, min är ju väldigt liten och lätt och lätt hanterlig och enkel helt ekelt! Den är i fin design och mycket tålig. Har typ tappat den 8 ggr i marken/stengolvet eller på bussen och den funkar fortfarande. Det sägs att det är en bra musikmobil och det är den verkligen. Man måste inte ladda ner låtar på Itunes utan man kan bara överföra lätt från datorn genom en USB-kabel, trycka igång musiken på Walkman där man samlar all musik och så spelas all musik upp!
Dock har den blivit lite glappig och jag lämnade ju in den för jag hade den i ytterfacket på min ryggsäck på en kanintävling i sommras en gång och då regnade det och då gick displayen sönder och jag kunde inte se någonting och nu har de bytt skärm och tagit dit en annan och den är lite kostnig. Man ser att den är mörkare och sedan kan man inte klicka på ett enklare sätt för att fota utan man måste gå in i menyn och hålla på! Men jag älskar min kära lilla mobil och jag vill inte ha en Iphone! Man måste inte skaffa en Iphone "som alla andra har" hörni! Tänk på det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0