Taggade!

Hej allihopa! Nu är det äntligen helg! Så himla skönt! :) som jag alltid säger. Nyss var jag ute hos kaninerna! Jag gav de deras vattenflaskor som jag gjorde i ordning och sedan gav jag de hö och halm! :)
Vi är så himla taggade till tävlingen! Både jag, Sarah och alla kaniner! Det känns som om Piggelin kommer vinna i mini igen, Fluff kommer kanske också ta placering! ;) Sedan kommer Theodor som kanske tar en pinne och kommer upp till medel, Polly kommer nog gå ganska bra. Hoppas ja...ibland kan det bli missförstånd redan vid första början då jag har för långt koppel och hon hoppar tillbaka eller att hon backar in i ett annat hinder när jag måste ta upp henne och vi blir diskkvalificerade och det vill jag verkligen inte att vi ska bli på hennes första tävling! Är lite nervös, men jag kommer ju lära känna henne! Och jag vet vad jag ska göra om hon börjar att tramsa sedan! Jag vet ju att jag ska ta upp henne men det är inte alltid så lätt när hon plötsligt ska börja backa in i ett hinder! :P
Men ja. Sabina kommer nog visa sin egen vilja och vara nära att bli diskkvalificerad p.g.a tiden igen! :P Eller så går hon jättefint, men det är verkligen inte så ofta! Sedan har vi ju Agnes, hon försöker ju faktist. River lite här och där! Candy, hon är duktig på banorna, det är hon och visar att hon kan så jag hoppas att hon blir lätt för det vore skönt att ha alla lätt kaniner i verkligen lätt, inte lätt ny! :) Vi är sjukt taggade och vi längtar så mycket! Allihopa! :)
Oj...väldigt långt inlägg...hehe! Men det var ett roligt inlägg eller har jag fel?! ;)
När Sarah kommer hem från ridningen så ska vi som vanligt köpa läsk, godis och chips! :) Men ja...nu måste jag nog avsluta! Hej då!


Tog bara någon bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0