Framme i Orlando! :D

Tjingeling allihopa! Nu har vi kommit fram till Orlando. Hotellet ar jattefint och fyra+ stjarnigt. Bilresan tog 8 timmar totalt med stopp och sadar. Den var inte sa jobbig som jag trodde att den skulle bli for jag sov halva resan!
Men i kvall ska vi bara ta det lugnt och ata och sadar, jag ska ju titta vidare pa kameror! :) Det fanns ingen kamera butik som alla trodde dar vi at middag  igar sa far titta idag! :)
Hehe...jag Sarah och Emma fick tva Tic Tac (sma godisaskar) var i dag. Emma en stor och en liten, jag tva sma och Sarah en stor. Dem var faktiskt jattegoda! :) Kanske inte sa intressant men ville bara skriva det.
Om tva dagar ska vi aka hem...vill inte ens tanka tanken men vet att husdjusmassan vantar nar jag kommer hem! :D Jag ska ga med en som heter Johanna (som jag har sagt forut) och en annan som heter Frida. Eftersom hon ska ga! :D Synd att hon inte han anmala sig...eller ja att hon inte fick veta tidigare att hon kunde ga pa husdjursmassan iallafall sa att hon kunde tavla Maja. Men det far bli nasta ar! :D Vi ska ju titta pa kaninhoppningen eller ja...vara hinderippsattare och sadar mest. Jag ska filma massor och gora en film om husdjursmassan! :) Sedan ska iallafall jag och Johanna ga och titta pa Agilityn och jag kanske ska kopa nagon sele eller nagot om det finns dar. Fast vet inte...men iallafall sedan ska jag kopa Polly!  Sedan ar det skola som galler...
Nu ska jag nog avsluta hej da! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0