Hemma!

´Tjing! Det blev senare än vad jag har tänkt och blogga. Men jag berättar varför sedan, nu ska jag berätta hur vi hade det. Vi gick till olika kyrkor, det var jättekul men lite jobbigt att gå hela tiden...men det var mysigt i stan! :) Det var en annan tjej som heter Ebba som fölljde med oss istället (hon går i 7:an) hon hade inget busskort så hon fick göra det ! :) Hon var jättrevlig och snäll :)
Vi gick iallafall runt och fotade oliaka kyrkor och pratade, Paulina var ju också med. :) Sedan gick vi till McDonalds och tog med oss maten till Ingrid (en hjälplärare som hjälpte oss :P, kanske lite fuskig då ra men jaja... :P) och åt hemma hos henne! :) Hon hade två katter som hette Aron och Sonja...eller egntligen Sonja Barbara, jättekonstigt namn tyckte jag....asså Barbara, vem döper en katt till det?! Iallafall...sedan gick till andra kyrkor och fotade dem också. Sedan gick vi till Slussen...när jag hade tänkt att lägga ner min plånbok i ryggsäcken så ba: Var är min ryggäsck?! Sofia ba: Du har nog glömt den hos Ingrfid...asså jävel! Jag ska glömma  allting, ni får verkligen tycka att jag är glömsk för jag tycker och är det själv! Jag hatar mig när jag ska glömma allting, så jag och Ingrid var tvungna att ta tunnelbanan till henne igen och hämta den där (trodde vi) jag hade inet glömt den där utan på McDonald´s! Vi gick ditt...Gud vad det är jobbigt alltså, så jag frågade om dem hade en rutig ryggsäck, rosa eftersom min är där och gud vad jag pustade ut när hon kom med den. Så himla bra! Laddaren låg ju där i eftersom jag hade glömt den på hemkunskapen igår och Sofia tog med sig den! :) ...Oj, verkligen långt inlägg!  Bilderna kommer nog ikväll eller i morgon.
Idag ska jag rida och jag vill inte ha Globus, tänk om han rusa sådär till Minty igen?!! Vill inte ha honom! Får vara jättehård på honom med spöt  närr  man ska galoppera och verkligen tänka på att han inte ska gå in till miten, om han börjar att streta emot får jag lägg till spöt när han ska in i volten! För det måste man...och så måste jag förlänga stigbygeln så att den är tillräckligt lång så att jag kan sitta upp och spänna sadelgjorden innan jag ska ha teori...för han nafsar och håller på innan man ska sitta upp...jaja, nu måste jag dra! Tjiao!


Ni fick ett litet försmak, men den här är tagen från mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0