Lunchrast! :)

Tjingeling! Nu har vi lunchrast och jag bloggar! :) Sofia är ute en stund men jag ville inte det utan vara inne istället! ;) Vi har haft Svenska, slöjd o matte och om typ tio minuter börjar Engelska och Sv/En. Så tråkigt...jaja sedan slutar vi iallafall! :)
När jag kommer hem så ska jag hoppa med kaninerna (orkade inte göra det igår) och plugga en aning på närings...blabla...provet och sedan kanske jag hinner träffa hunden vi ska börja ta hand om redan imorgon! :)  Jag får se, annars får jag ju träffa den imorogon! :) 



Sedan ska jag iväg för att rida! :) Sofia kan inte följa med den här gången för hon skulle ha något möte med Petri! :(



Nu ska jag kolla på youtube och sådär, hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0