Tjingeling! :)

Nu är det lucnhast! Och ni vet vad jag gör! ;) Iallafall...när jag kommer hem så ska jag vara ute med kaninerna och sedan ska jag spela blockflöjt! Ni vet ju typ hur vare dag ser ut för mig...hehe! :P
Men gud vad jag längtar till...inte till tävlingen! ;) Utan till att vi ska para Polly! Hon fyller år dagen efter jag fyller år. Alltså den 16 april! Och då får vi para henne eftersom man får para henne tidigast då! :)
Snart ska vi ha hemkunskap och sedan slutar vi tjugo över två! Så skönt! :)



Nu har jag föresten fixat såhär snyggt på fönstergjeren istället för vanligt grått! :)



Snyggt va?! Om ni vill okså ha såhä rsnyggt så ska ni klicka på den här länken: http://www.getpersonas.com/en-US/ men det går bara på mac typ! Men jaja, snart börjar hemkunskapen så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0