Haft gäster :)

Tjingeling allihopa. Idag har vi haft gäster. :) Det var Theres och Inger som skulle komma igen. :) Sarah är inte hemma för hon är hoss hennes kompis landställe. Så jag och Theres fick vara själva idag och vi hade väll ganska kull! :) Vi badade jättemycket och jag solade i typ två timmar! :P Det var jätteskönt och nu har jag blivit jättebrun! :)
Sedan hälsade vi också på kaninungarna och Theres fick hålla i en. :) Jag har bestämt mig för vilken unge jag ska behålla nu.  Den är så söt! :) Den liknar liksom Polly fast den är vit och har svarta prickar på sig. :)
Men ja...sedan gjorde vi inte så mycket mer, men efter att de hade åkt hem så åkte vi till Plantagen och köpte lite jord och sådant! :P Efter det åkte vi och köpte pizza! :) Jag tog ju såklart en Hawaii pizza. :) Det var jättegott och sedan har jag inte gjort så mycket mer. :) Men nu ska jag nog vara inne på facebook och lite sådant på datorn, så hej då! :)
 

Kommentarer
Postat av: Little darling

Vi måste träffas och åka ut saknar det så mycket!

Svar: Ja! Men ni åker väll till Spanien imorgon? Så vi kan väll inte ses på länge?! :(
Emelie Bäckman

2012-07-04 @ 20:29:08
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se
Postat av: Little darling

Inte förrän om två veckor... :((

Svar: Nej! :(
Emelie Bäckman

2012-07-05 @ 10:43:00
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0