Hallojsan! :)

Hallojsan bloggen! :)
 
Idag har jag ine gjort så mycket, bara varit inne och suttit vid datorn! :P Sedan gick jag ju såklart ut till kaninerna och höll på där, gav de mat och ja!
Sedan gick jag ut igen, för en timme sedan typ och då tog jag ut Theodor och filmade honom. ska göra en ny film som kommer komma ut ikväll! :) När jag var ute med Theodor så märkte jag att hallonen hade kommit! :D Yeay! :) Det är så himla gott! Så jag gick där och plockade hallon! :) Mums alltså! Sedan filmade jag Theodor lite till och sedan gick jag in och nu skriver jag här på bloggen! ;) Jag ska börja med filmen snart och sedan ska vi äta middag. Vi ska grilla idag! Mums! Men nu måste jag nog avlsuta, hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0