Hämtat min kamera! :D

Tjing! :D Nu har vi hämtat min Olympus kamera! :) Nu har jag iallafall någon att fota med! :) Men det ända som är att man inte kan zooma med den medans man filmar som man kunde nu, men det gör inget! Det viktigaste är ju att jag har en kamera! :)

När vi kom hem så kom glassbilen, precis när vi hade kommit hem! :) Så då gick vi och köpte glass. Jag köpte Mega hit apelsin! Mums, mums! :D Så nu sitter jag här och äter en sådan! :D

Just nu, chattar jag med Little Darling på skype! :) Vi ska åka och äta middag hoss de imorgon och det ska bli jättekul! :) jag längtar så mycket, det var ett tag sen sist så det ska bli jättekul! :)

Nu ska vi se på film, men inte jag för jag ska se Almot Famous igen på Youtube! Det finns ju liksom hela filmen där fast i partar och jag har lagt alla partar som spellista, asså part ett, part två och tre osv osv. Ni vet nog! ;) Så den ska jag kolla på istället nu, så jag måste avsluta! :) Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0