Hur och varför jag började gilla Harry Potter!

Nu tänkte jag berätta hur och varför jag började gilla Harry Potter! :)
 
Det var såhär:
När vi skulle åka till Florida så var det en slags liten tv på varje stolsrygg på flygplanet. Där kunde man se filmer på och spela spel. Då hittade jag inte så bra filmer där, men Harry Potter filmer. Då tänkte jag: äh, kan väll se på den då. De är ju ganska bra iallafall. Så jag började se på den. Lite fel film dock eftersom jag kollade på den näst sista men det fanns bara den där. :P Så jag hade inget annat val, men jag tyckte den var så himla bra och att Harry var så snygg och söt!!!! :P Okej...men jag tyckte det och sedan började jag gilla honom mer och mer!
Så jag satt och kolla på den där filmen nästan hela tiden! :P Tyckte ju att den var så bra!!!
 
När vi hade kommit fram till Florida och skulle åka till hotellet så skulle jag Emma, Sarah, Emmas pappa och vår pappa sitta i samma bil och då började Emma, Sarah och jag prata om Harry Potter och om filmerna och då gillade jag han ännu mer! När vi hade varit i Florida i någon vecka så kulle vi ju åka till Disney World och kolla på The Wizarding World of Harry Potter. Det var som en attraktion som man skulle åka och det var en jättestor tv skärm ibland och så kändes det som om man åke med honom där och det kändes så verkligt. Det var så coolt! Ni som inte har testat det ska testa!
Här är videon på den där saken vi åkte! Det var så häftigt!
Det känns ju verkligare i verkligheten!!!
 
Nu kommer lite bilder på Harry Potter skolan i Orlando!
 
 
 
 
 
 
Efter det har jag bara gillat eller rättare sagt älskat Harry Potter!
Nu vet ni varför jag älskar honom och filmerna. :)
 
Love you!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333

Kommentarer
Postat av: Clara

Har du inte läst böckerna? :o

Svar: Nej! :P
Emelie Bäckman

2012-07-02 @ 15:42:07
URL: http://kanintjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0