Kommit hem från Little Darling! :(

Nu har vi kommit hem från Little Darling! :( Det var så himla kul där så jag ville inte gå hem som vanligt! :P

När vi kom så fixade där vi skulle sova och sedan gjorde vi modevisning och filmade den med min videokamera! :P Sedan så gick vi ut och gjorde en film. Vi gjorde en skräckfilm. eller skräckfilm och skräckfilm, men lite läskig är den allt! ;) Men ja. Sedan så importerade vi filmerna till hennes dator och då gick vi ner och åt och det blev ju Tacos! :) Sedan kollade vi på Harry Potter! :) Fast vi kollade inte på den första, men vi kollade på den andra! :P Den är ju också bra! :) Men vi kollade inte klart på den för vi var ganska trötta och ville sova! :) Så vi gjorde det.

Nästa dag så åt vi först frukost och sedan klippte vi filmen och jag ska lägga upp den på Youtube! :) Sedan gjorde vi en till film, men den ska vi inte lägga upp på Youtube! :P Efter det badade vi och då började det regna och åska, men det var bara kul! Men sedan var det lunch och det blev pannkakor! Det är också jättegott! :) Hehe, jag skrev HP (Harry Potter) och ett hjärta runtom på min pannkaka med sylten! :P Det blev skitmycket sylt då, men det var bara gott! ;) Sedan kollade vi på filmen vi hade gjort och klippte lite det som behövdes och så! :) Sedan var vi tvungna att gå hem! :( Åh, det var så himla himla kul!!!!! Vi måste göra om det här flera gånger! :) Men ja...

Imorgon ska vi åka till Kolmården med Thérese och hennes mamma och det ska ju bli kul det också! :) Men jag kan tyvärr inte fota där för min dumma kamera har ju gått sönder igen! Åh är så irriterad! Jag får väll fota med videokameran! :P Men ja. :) Nu ska jag nog avsluta, men vi hörs nog sedan! ;) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0