Nya blogg.se

Kanske ska ta och skriva ett inlögg om det nya blogg.se. :)
Är kanske lite försent ute, men jaja. :)
 
Först tyckte jag som ni kanske såg att det var jättedåligt! Men när jag började vänja mig så var det rätt så bra ändå! :) Det är bra att de har gjort snabbinlägg för när man loggar in på sin mobil så kan man ju bara skriva där. :) Det är ju en stor fördel. En annan bra sak är ju också att man kan svara på sina kommentarer direkt! :) Då slipper man ju att skriva en massa svar på kommentar - inlägg! :P Det var faktiskt lite jobbig och speciellt om man fick in många kommentarer! :P Så ja. :) jag tycker det var bra att de böt. Man kan ju också se statistiken direkt när man loggar in och det är ju också bra! :)
Har egentligen inga dåliga saker om nya blogg.se! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0