R U B R I K

Visste inte vad jag skulle ha som rubrik! :P
 
Idag har vi varit pa en marknad och dar fick jag en troja till hosten och en vaska som jag kan ha min planbok och sa. Behovde en sadan vaska sa det var ju bra att jag hitta en! :) Sedan akte vi till Kens falt med vinplantor och sa. Han som vi kanner som vi ar hos heter Ken om ni undrar. Och dar at vi lunch och sedan vattnade vi planterna och dar at vi lunch m.m.. Efter det akte vi hem och ikvall ska vi ga pa knytkalas. Det betyder att varje familj tar med sig en matratt eller efteratt som man kan ata. Det ar Kens vanner som ska ha kalas.
Det ar 35 grader har, asvarmt! :O Just nu skulle jag bara vilja kasta mig i poolen, men man far vall sta ut antar jag.
Maste avsluta nu, men bloggar mer sedan! :) Hej da!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0