Ridit! :D

Idag var vi pa en lang utflykt. Vi var borta hela dagen och kom hem for en timme sedan typ.
Vi skulle rida idag och stallet lag hogt upp i bergen och det tog en timme att kora ditt och sedan skulle vi rida dar i tva och en halv timme och sedan en timme hem, sa det blev en heldags utflykt! :) Och det var jattekul!

Jag fick en hast som heter Tango och han var jattesot! Vi red som i Turkiet, eller naturen liknade som den i Turkiet valdigt mycket och lite som Sverige faktiskt! :) Vi travade tre ggr. Sedan skulle Ken hem for att vi skulle galoppera och han rider inte sa bra sa han kunde inte galoppera sa det kom en som ocksa red och hamtade honom och sa fick vi andra galoopera! :) Vi galoppera tre harliga turer! Det var jatteroligt!

Det enda som var daligt var att jag skulle ha cowboysadel och jag har inte haft det sa mycket sa det var lite obekvamt! Men man vanjde ju sig och man fick ju sta ut, men ibland var det lite jobbigt! Aja, Tango som jag red pa var jattesnall och sot! Ni far bild pa honom nar jag kommer hem! :)
Nu ska vi ata middag och sedan ska vi ta det lugnt och sedan ska iallafall jag ga och lagga mig. For imorgon ar det Nationaldagen har i Frankrike och da ska vi vara uppe sent sa man vill ju inte vara trott da. :)

Nu maste jag avsluta, hej da! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Gillar din blogg starjt. Kika gärna in på min nya blogg! http://andren.blogg.se :)

Svar: vad kul att du gillar den sa mycket :)
Emelie Bäckman

2012-07-13 @ 21:51:49
URL: http://andren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0