Tjing bloggen! :D

Nu har vi kommit hem från Little Darlings familj och det var så himla kul där så jag ville inte åka hem!!! :( Vi har typ bestämt att vi ska åka en resa med de, vi ska åka kryssning en vecka! :D Hihi, det ska bli så awesome! :D Men det är inte förns nästa sommar!!! :( Men jag ville typ stanna hoss Little Darling hela natten eller något sådant. Vi gjorde massa roliga saker! :) Vi gjorde burken, spöktunnel, vi badade i hennes pool och bastade och sedan busplingade vi också! :P Men vi var ju tvungna för att det är ju tävling imorgon! :( Ne, det ska man göra en glad smilis till! :))))) Hihi, asså att det är tävling! ^^ Är så taggad tills imorgon och jag ska tävla med Felicia då som vanligt! :D Det ska bli så himla kul! :) Jag ska starta som nummer 7 med Piggelin i lätt ny, 1 med Candy i lätt och 11 med Fluff och 21 med Theodor! :) Längtar så mycket!!!
Men det är typ as sent nu, så måste avsluta! ;) Tjao! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0