Tjing!

I dag ska jag inte göra så mycket. Jag och mamma ska åka in till sickla och vi ska typ shopa där lite och sedan ska vi äta på en kina restaurang där och så! :)
 
Imorgon är det tävling igen! :D TAGGAD? JA!!!!! :P
Nej, men det ska ju såklart bli jättekul som vanligt! :) Tävlingen är på Riala den här gången och jag har aldrig varit där! :P Förra året fick jag inte åka på den för det var så långt. Men i år fick jag! :D Men ja...

På Tisdag åker vi till Frankrike och vi kommer vara där i en vecka! Vi ska ju åka till en som vi känner där, han bor där så ja. :) Det ska väl bli ganska kul. Inte så jätte då! :) Men ja. Kommer inte blogg någonting då heller typ, eller kanske. För han har en skitgammal data som jag kanske får låna! xD Hoppas det, då kan jag ju slänga in något inlägg då och då! ;) Men jag får se... :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0